CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

---^____^---

Daisypath Happy Birthday tickers

My Lovely Ning

PitaPata Cat tickers

Saturday, September 10, 2011

TOLONG DIAM~

kadang-kadang kita rase kita nak semua orang diam dan dengar ape kita nak ckp.... ini asyik ko je yg ckp... ade ko nak dengar ape yg aku rase? lagi satu... aku benci org yg cakap x serupa bikin.... tp bikin kecoh je... ape yg ko dapat dgn buat kecoh hah?

sakit kepala la wei nak dengar org membebel2 ni.... ape la yg aku buat sampai ko asyik x puas hati je? memang semua yg aku buat salah.... ade ko pikir ape yg bersarang dlm otak aku ni? ade ko tahu aku menangis sendiri2 malam2 sbb perasaan aku ni?? xde sape pun yg kisah n nak ambil tahu pun.... so kepada org2 yang rase xnak berhenti bercakap dan asyik nak buat kecoh je... kalo korang xnak berhenti membebel, aku akan ttp telinga! kalo aku buat dek je so layanlah bebelan ko tu sorang2!



dah berminggu2 aku rase betul2 tertekan dengan org sekeliling aku ni... 
dah la x supportive.... jgn sampai aku fed up dgn perangai korang ni.... 

aku ade member yg aku suka ajak kuar, tp setiap kali aku ajak ade je alasan dia bagi... nak ajak shopping or vacation... kalo dia xde bujet, aku sampai niat aku nak belanja time tu.... tp ntahlah.... dia pun benci kuar ngan aku kot agaknya.... 
sampai satu masa tu, aku nekad xnak ajak lagi...
then sampai skrg pun aku xajak langsung g memana.....
jahat kan aku ni?? 
korang pikir la kalo korang berada kat tempat aku jugak..... aku x dendam tp aku fed up dgn perangai org mcm tu... so lantak korang la nak buat ape lepas ni....

0 comments: