CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

---^____^---

Daisypath Happy Birthday tickers

My Lovely Ning

PitaPata Cat tickers

Monday, March 21, 2011

raja lawak 5

" fahmi, ko suruh la cikgu tulis nape ko kat depan tu" kata adam dengan gaya sengih
"nape?" tanye fahmi dengan terpinga.....
" raja lawak 5" kata adam dengan selamba.....


" ape awak cakap adam?" tetibe aku terdengar part yang raja lawak tu.....
" tu cikgu tulis name raja lawak 5 eh?" tanye fahmi dengan muka x bersalah.....

hahahaha..... nak tahu ape yang sebenarnya berlaku.....

semasa adam ngan fahmi pergi solat, aku telah cakap, sape bising, cikgu tulis name dia kat depan....
nanti x boleh balik...
so ade la nama ain natasya kat situ....

pastu aku pun tulis name si adam ni senyap2... haha dia x perasan...
pastu aku pun cakap la..."adam pun xboleh balik....."
mase ni.. fahmi xde... dia pergi tandas....

adam dan fahmi ni kawan baik.... so agaknye dia nak suh si fahmi ni temankan dia....
tu yang dia kelentong si fahmi tu mcm tu.... hahahaha

aku pun gelak dlm kelas....

0 comments: